Call of Duty: Black Ops 6, Oyun Harcamalarını Artırdı
ABD’deki oyun harcamaları, Circana (NPD Group) verilerine göre bu yıl Ekim ayında %10 artarak önemli bir yükseliş yaşadı. Bu artışın ana sebebi ise Call of Duty: Black Ops 6’nın piyasaya sürülmesiydi. Ayrıca, mobil olmayan video oyun abone hizmetleri harcamalarında da %16’lık bir artış gözlendi.
Analistler, geçen yılın aynı dönemine göre satışlarda büyük bir artış sağlayan Black Ops 6’nın lansmanının, özellikle Xbox Game Pass üzerinden sunulmasının abone sayısını artırdığını belirtti. Mat Piscatella, “Black Ops 6’nın Game Pass’e eklenmesi, önemli bir büyüme kaynağı oldu,” dedi.
Oyun içeriği harcamaları ise geçtiğimiz yıla kıyasla %12 arttı. Black Ops 6’nın satışları sayesinde Activision için büyük bir başarı elde edildi. Bu oyun, 2024’ün en çok satan üçüncü premium oyunu oldu ve yalnızca EA Sports College Football 25 ve Helldivers 2’nin ardında yer aldı.
Black Ops 6’nın başarısı, serinin hayranlarının beklentileri ile birleşti. Xbox Game Pass sayesinde oyunu ücretsiz olarak oynayabilen Ultimate abone sayısında artış bekleniyor. Microsoft CEO’su Satya Nadella, Black Ops 6’nın çıkışında rekor kırdığını ve Game Pass abone sayısında artış olduğunu duyurdu.
Black Ops 6’nın PlayStation’da da yüksek satışlar yapması dikkat çekici. Piscatella’ya göre, Black Ops 6 harcamalarının %82’si PlayStation platformundan yapıldı, ancak bu durum Game Pass’in etkisiyle şekillendi.
Call of Duty yeni haritalarını tanıttı
Call of Duty Mobile 5. yıl dönümüne özel yenilikleri duyurdu
Call of Duty Black Ops 6 oyuncuları mest etti
Call of Duty hacklendi: Binlerce oyuncu engellendi